Recensioner och betyg av spelbolag & oddssidor

Spelmarknaden är gigantisk och världen över finns det hundratals olika spelbolag. Innan du väljer spelbolag är det en fördel att läsa på om spelbolagen i syfte att säkerställa att bolaget passar dig i allmänhet och är en seriös aktör i synnerhet. För att hjälpa dig innan du väljer oddsbonus har vi baserat på egna erfarenheter gjort recensioner spelbolagen som vänder sig till svenska spelare och de bonuserbjudanden de tillhandahåller. Klicka på respektive spelbolag nedan för att komma till recensionssidan där information, betyg, aktuella oddserbjudanden och omsättningsvillkor framgår.

Vikten av att läsa på och välja rätt spelbolag

Som ett led av att spelmarknaden på nätet växer ploppar det årligen upp nya spelbolag med erbjudanden till nya spelare. För att säkerställa att ett spelbolag är seriöst och att de oddsbonusar som erbjuds inte omfattas av orimliga omsättningsvillkor (vilket indirekt kan göra dem i princip omöjliga att omsätta) är det av vikt att du som spelare läser på innan du registrerar dig. För att hjälpa till med detta har vi gjort en genomgång av bolagen och fastställt ett slutligt betyg på bolagen och dess oddserbjudanden, där vi bland annat beaktat omsättningskraven som kommer med bonusarna. Vi baserar våra recensioner på egna erfarenheter och har testat att spela på samtliga spelbolag som vi recenserat enligt ovan.

Betyg på odds sidor

I våra recensioner och betyggssättning av odds sidorna beaktar vi ett antal faktorer som vi anser vara av stor vikt för att bolag och dess bonuserbjudande ska betraktas som tillfredsställande. Några av de viktigaste, men inte uteslutande, parametrarna som vi värdesätter i våra bedömningar är följande:

• Beloppsmässig storlek på oddserbjudandet
  • Omsättningskrav/villkor på erbjuden bonus
  • Att vinster är skattefria för svenska spelare